valvatorez:

ivoryperidot:

narukii:

ohdevinitely:

cattaclysm:

jhonenstalker:

simple-and-clean-sanctuaries:

whatsupwithmimbles:

that-crap-persona-you-never-use:

ochinchinchillla:

windboost:

kukupoop:

lighterthan-air:

descones:

aniki-tony:

noroinozama:

hoshinono:

crimson-crystal-lotus:

Yay,I´m a Neko!

Why am I megane

Tsundere? Hahaha nope

Neko…

goth ):

..Y-Yandere> DKFJHSDGKFLGSDFKSJDF<S

Tsundere |DDDD 

boobies wHAT

It- It’s not like I’m Tsundere or anything BAKA!

emotionless
aw man i wanted to be yandere

Meido … I wanted to be Goth or Megane

Ahoge.
Fuck you all I’m Konata.

Loli….

Goth
rad

Ahoge
Oh nooooooooooo

SO ACCURATE!!! OMG. EDI IS //BOOBIES//
AND OMFG I’M A //LOLI// OMG OMG LMAO 
I’M NOT KUROSAKI NO NO NO

Yandere
Oh yessssssss~

OK I am neko. Nyan.



Wow shit, loli? Really?

valvatorez:

ivoryperidot:

narukii:

ohdevinitely:

cattaclysm:

jhonenstalker:

simple-and-clean-sanctuaries:

whatsupwithmimbles:

that-crap-persona-you-never-use:

ochinchinchillla:

windboost:

kukupoop:

lighterthan-air:

descones:

aniki-tony:

noroinozama:

hoshinono:

crimson-crystal-lotus:

Yay,I´m a Neko!

Why am I megane

Tsundere? Hahaha nope

Neko…

goth ):

..Y-Yandere> DKFJHSDGKFLGSDFKSJDF<S

Tsundere 
|DDDD 

boobies wHAT

It- It’s not like I’m Tsundere or anything BAKA!

emotionless

aw man i wanted to be yandere

Meido … I wanted to be Goth or Megane

Ahoge.

Fuck you all I’m Konata.

Loli….

Goth

rad

Ahoge

Oh nooooooooooo

SO ACCURATE!!! OMG. EDI IS //BOOBIES//

AND OMFG I’M A //LOLI// OMG OMG LMAO 

I’M NOT KUROSAKI NO NO NO

Yandere

Oh yessssssss~

OK I am neko. Nyan.

Wow shit, loli? Really?

(via prllnce)

@2 years ago with 2796 notes
  1. luke-eats-mangos reblogged this from bonegirlii and added:
    I am the Neko!
  2. bonegirlii reblogged this from titodelcuba and added:
    >tsundere This. Explains. Everything. Well I mean, not that I want it too »;
  3. petitemiku reblogged this from pokemonspecial
  4. pokemonspecial reblogged this from jackoffnoirmoved
  5. irodorian reblogged this from zitterberg
  6. amorala reblogged this from candypinkcocks and added:
    Meido….this doesn’t mean I’m gonna wait on you. It should be the order way around.
  7. invalidurlcode68540 reblogged this from rosebleue and added:
    Emotionless.. Spot on.. desu.
  8. pannukakkumysteeri reblogged this from americamura and added:
    Ahoge. notbad.jpg
  9. magicmunchlax reblogged this from miranai and added:
    Also tenshi…
  10. yashirou-desu reblogged this from miranai
  11. miranai reblogged this from minccino and added:
    Tenshi…
  12. pastellamia reblogged this from wanderingalyss and added:
    LOLI LOLI LOLI LOLI FUCK YEAH MMBNM LOOK LOOK AT WHO IT IS PERMISSION GRANTED TO FANGASM AT ANY TIME
  13. wanderingalyss reblogged this from natsui
  14. natsui reblogged this from hatsunemeecoo and added:
    ^^^^^^^^^^
  15. hatsunemeecoo reblogged this from aoiyuuzora and added:
    I got emotionless NO I DEMAND PANTSU
  16. aoiyuuzora reblogged this from stonecold-kun and added:
    FUCKING GAGGING.
  17. altamirage reblogged this from forcepassioneandkibou and added:
    Megane. Fuck yeah.
  18. stonecold-kun reblogged this from whenlifegivesyoubananas and added:
    Megane. I have glasses. Accurate.
  19. whenlifegivesyoubananas reblogged this from hyacinthxpetals and added:
    Yandere, Daniel. I am Yandere. THIS IS THE BEST THING EVER.
  20. hyacinthxpetals reblogged this from nautilusyoulovveme and added:
    Shimapan.
  21. nautilusyoulovveme reblogged this from forcepassioneandkibou and added:
    Goth, I like that.
  22. forcepassioneandkibou reblogged this from knightkuwata and added:
    One of the anime characters I connected to when I was still anime
  23. knightkuwata reblogged this from dasmuskel and added:
    Yandere fitting
  24. romanatty reblogged this from unmasked-tomatoes and added:
    tenshi… *facepalm* oh lovely, now I have absolutely no proof against it.
  25. mezzo-pianope reblogged this from unmasked-tomatoes and added:
    Tsundere. Could not be more me.
  26. unmasked-tomatoes reblogged this from mindfangredglare and added:
    BOOBIES …Yeah no.
  27. creemsouda reblogged this from rat2rrj and added:
    Loli….?
  28. rat2rrj reblogged this from ajockeynamedpod and added:
    Megane, accurate.
  29. apbajs reblogged this from prllnce and added:
    Wow shit, loli? Really?
  30. mindfangredglare reblogged this from ajockeynamedpod and added:
    Tenshi. That fits so well…
  31. karlibell22 reblogged this from edward-motherfucking-kenway and added:
    Loli. …